A kezdet...

 2009.07.04. 17:58

Hosszú gondolkodás után most végre elszántam magam a blogírásra, melynek lényege az lesz, hogy valamivel hitelesebb képet rajzolhassak a hazai és külföldi borokról, a bor kultúrájáról, szokásokról, hagyományokról, a kóstolás szabályairól. Természetesen ez egy szubjektív tudomány ezért az itt olvasottak, nem tekinthetők megrendíthetetlen dogmáknak.  Csupán saját véleményemet, gondolataimat és érzéseimet foglalom írásba.
 Kötödésem a borhoz már korán elkezdődött, Magyarország egyetlen borászati szakközép iskolájában tanultam, majd a Kertészeti egyetem borászati szakán érlelődtem tovább, a gyakorlati tudást több borászatnál szívtam magamba.
Az olvasgatáshoz és a borozgatáshoz kellemes időtöltést kívánok!

BorÁsz

Címkék: indulás

A bejegyzés trackback címe:

https://borangolas.blog.hu/api/trackback/id/tr451226689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása